keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Onnellinen

Tänä iltana selailin taas pitkästä aikaa weheartit.com:in ihmeellistä maailmaa. Sieltä löytää aina kaikkia toistaan hienompia kuvia, joita näin kylmä syys/talvi (en ees tiiä kumpaa tää enää on..) iltoina kattelee ihan mielellään. Nää syysloman jälkeiset viikot on ollu aivan mahtavia ja niiden aikana mulla on ollu jotenkin erityisen ilonen, pirtee ja elämään tyytyväinen fiilis. Varmaan vois johtuu siitä, että mulla on nykyään paljon enemmän vapaa-aikaa, kun tossa alkusyksystä. Oon saanu tehä paljon kivoja juttuja ja mikä parasta, nyt mulla on enemmän aikaa nähä mun ihania kavereita.


weheartit.com

Tänään esimerkiks jäin koululle venaa Nooraa pariks tunniks, kun se oli tekemässä jotain koetta. Menin Helmi centerin tanssistudioon, jossa treenailin itsekseni vähän yli tunnin. Tykkään mennä sinne yksin, laittaa musat täysille ja antaa musan viedä. On ihanaa tanssia ja "ilmaista" itteään ja tunteitaan liikkeillä sillon kun kukaan ei oo kattomassa. Tanssiesitykset on kyllä mun makuun, mut joskus on kivaa näinkin.

Tänään treenasin vähän Dancehallia, joten musiikkikin oli sit sen mukasta. Soittolistalta löyty esimerkiksi Popcaania, Aidoniaa ja Beenie Mania. Oon nyt vasta vajaa vuoden treenaillu Dancehallia, mut se on vieny mut ihan mukanaan. Ihan mahtava laji.



Hey you!

Heti kun Noora oli saanu sen hommat valmiiks, niin lähettiin keskustaan kahville. Mentiin Coffee Houseen, jossa join tosi hyvää Café Lattee. Pitkästä aikaa oli oikeesti hyvää kahvia, oisin voinu juoda sitä kuppi tolkulla, mut ehkä siinä olis voinu olla liian paljon kofeiinia mulle siihen aikaan illasta. Istuttiin siellä pari tuntii ja juteltiin kuulumisia, koska ei olla Nooran kans nähty koulun ulkopuolella vähään aikaan. Nautin tosi paljon Nooran seurasta, koska Noora on niin aito ja ihana omaitsensä, josta ei vois olla pitämättä. :)


 



Tällä hetkellä uskon et mun positiivista asennetta ja ilosta fiilistä komppaa myös se, että oon saanu pientä infoo mun työharjottelusta. Suunnitelmat on menny vähän uusiks ja yks haastattelu on jo takana. Huomenna olis edessä se viimenen haastattelu ennen päätöstä, joka tapahtuu Skypen välityksellä. Toivotaan et kaikki menee hyvin, oon meinaan niin innoissani tästä kuviosta.

Pitäkäähän mulle peukkuja! Huomisen jälkeen ollaan sitten taas viisaampia. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti