torstai 18. lokakuuta 2012

SYÖ!

Tänään oli taas ihanan spontaani päivä. Kun pääsin töistä, niin päätettiin Nadinen kans, et voitas käydä jossain ulkona syömässä. Tällä viikolla on vielä muistaakseni pari päivän ajan Cityn SYÖ! -viikkojen tarjouksia tietyissä ravintoloissa. Alunperin ajateltiin mennä Tapas Barcelonaan, mut koska se oli niin täynnä ihmisiä, niin mentiinkin kakkosvaihtoehtoon, eli Kokomoon. Mä oon käyny siellä useesti drinkillä, mut kumpikaan meistä ei koskaan aikasemmin ollu syöny siellä mitään, joten se tuntu luontevalta vaihtoehdolta. Istuttiin siellä pari tuntia juomassa Mango Sun -drinkkejä ja syötiin jotkut tarjousburgerit. Hyvää ruokaa ihanassa seurassa, oisko siis parempaa keskiviikkoiltaa voinu viettää, ei varmaan! Nadinen kanssa ei koskaan tuu tylsää :)


Mango Sun

;)

Kokomosta hypättiin junaan ja lähettiin molemmat koteja kohti. Yhtenä vaihtoehtona ois ollu keskiviikkoillan Dondo, mut ajatus omasta sängystä rupes houkuttelee enemmän. Viikonloppu on kuitenkin taas kohta ja sillon vois suunnitella lähtöö jonnekkin, esimerkiks Helsingin yöhön.

Kotona nautin vaan omasta seurasta hengaillen mun omassa huoneessa. Otin myös itteeni niskasta kiinni ja värjäsin mun hiukset taas tummemmiks. En kuitenkaan tarkota koko päätä, koska blondeus on edelleen ja tulee aina olemaan osana mun identiteettiä. Kokonaan ruskeita tai muuten tummia hiuksia mun päässä ei koskaan tullaan näkemään. Tai itseasiassa never say never, kuka sitäkään koskaan tietää...

Uus lamppu

Uus peili, jonka saan kohta toivottavasti kiinni seinään...


<3

 
Tähän iltaan saatiin lisää spontaanisia tekijöitä, kun Suvi yllättäen lähetti mulle tekstarin. Suvi kerto, et sen poikakaveri ei sittenkään pääse lähtemään niiden porukan mukana risteilylle Tallinnaan ens maanantaina, joten se sit päätti kysyä mua mukaan. Ensin mietin ja mietin, mut loppujen lopuks kuitenkin suostuin. Viimeks meijän reissu oli niin mahtava, joten uskon myös tänkin olevan, pakko mun oli suostua. Kiva irtiotto arjesta ja alkavasta kouluviikosta, maltan siis tuskin odottaa!
 
 
 
 
 
 
Maanantaina taas kerran vallotetaan itämerta ja käännetään Tallinnaa ympäri, jes! ;)
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti