sunnuntai 14. lokakuuta 2012

VKLP

Tähän viikonloppuun on mahtunu vähän kaikenlaista. Perjantai alko aamusella työvuorolla Kaisaniemessä, josta menin Stockan Hullujen Päivien kautta viemään mun siskon hoitokoirat lenkille. Vahdin niitä siinä hetken, jonka jälkeen vietettiin rauhallista ja oikeestaan aika ihanaa perjantai-iltaa Sinin kanssa. Tehtiin vähän syötävää ja juoruttiin. Meidän rauhallinen koti-ilta päätty kuitenkin lyhyeen, kun Caro lähetti mulle viestiä, et pitäs Dondossa lähtee käymään. Ensin ajateltiin, et ei mennä, koska mulla oli kuitenkin seuraavana päivänä duunii, vaikka se tosin ei koskaan ennenkään oo mua haitannut. Lopulta päätettiin kuitenkin käydä moikkaamassa kavereita ja vähän tanssimassa.






 

Sinin nomination ja sen uus upee palanen. Mulle kans!

Lauantaina olin siis taas töissä ja aamuvuorossa. Emmi ja Sini kävi moikkaamassa mua ja siinä samalla saatiin päähänpisto, et halutaan illalla lähtee pitkästä aikaa Baarikärpäseen. Saatiin suostuteltua myös Caro mukaan, JES! Joskus siinä yheksän pintaan hypättiin junaan ja lähettiin kohti Helsingin yötä. Ilta jatku sit pilkkuun asti, vaikka alkuperäset suunnitelmat olikin taas vähän tästä poikkeavat. Jos jotain oon nyt oppinu, niin on se, että ei kannata suunnitella baari-illan ohjelmaa kovin tarkasti etukäteen. Fiiliksen mukaan vaan!



what a lady!

 

 

my best friend


M-juna Helsinkiin!

Nyt tää sunnuntai on menny ihan totaalisesti vaan "lahnatessa". Emmi oli täällä meillä melkein koko päivän, hengailtiin ja juteltiin vaan. Tykkään tosi paljon Emmin seurasta. Hyvän kaverin kanssa ei aina tartte suunnitella mitään speciaalia tekemistä, joskus voi vaan olla ja ottaa rennosti.

Pakko vielä tähän loppuun hehkuttaa, et mun huone on jo pientä loppusilausta varten valmis. Eilen sain vihdoinkin sängyn, eipähän enää tartte elää camping-elämää patjalla. Hahaha.


Siinä se nyt vihdoin on!

Nyt kiitos ja kuittaus vielä Carolle ja Emmille eilisestä ja myös kaikille muillekin kivasta viikonlopusta. Tästä on hyvä jatkaa syyslomaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti