perjantai 17. helmikuuta 2012

Wanhat

Eilen olin kattomassa Vaskivuoren lukion wanhojen tansseja. Siellä oli paljon kavereita ja tuttuja ja aivan upeita pukuja. Vaskiksen wanhat on mun mielestä tosi hyvin järjestetty ja ehkä just sen takia tykkään käydä kattomassa niitä joka vuosi. Tänä vuonna vielä plussana ehdottomasti se, että moni mun kaveri oli tanssimassa ja oli tosi outoa ajatella, et enemmistö niistä tanssijoista oli samana vuonna syntyny kun mä. Muistan meinaan joskus yläasteella ajatelleeni et hui kamala kun ne wanhat on vanhoja.

Joskus yläasteen alussa olin vielä varma, et haluun lukioon wanhojen ja penkkareiden takia. No, mitenkäs sitten kävikään...kaksoistutkintoon mä päädyin. Jotenkin on mun mielestä vähän outoo, et me ei voida osallistuu wanhoihin, vaikka in any case ollaan myös lukiossa. Tässä ollaan porukalla pohdittu tätä varsin mielenkiintosta kysymystä nyt pari päivää ja tultiin siihen tulokseen, et onneks penkkareita meiltä ei oo ainakaan vielä riistetty, vaikka tosin wanhat olis ollu tosi kova sana.
Toivottavasti kaikilla wanhoilla oli kuitenkin ikimuistoinen päivä, koska sen te ansaitsitte! Ei lukio meinaan mitään ihan helppoo oo, joten hyvä et opiskelijoita palkitaan jollain tavalla.


Kateelliset kaksoistutkintolaiset katsomossa...

pari tanssijaa

Tuhkimo ja ilkeät sisarpuolet

Ella ja Ellan prinsessamekko


Vaikka nyt en kaksoistutkintolaisena päässykkään tanssimaan, niin oon silti todella tyytyväinen mun kouluun ja sen tarjoamiin etuihin. Ehdottomana ykkösenä voisin taas ilmoittaa, että enää jäljellä 6 aamua Firenzeen! Tänään viimeinkin paperisota voitettu, kaikki kokeet ohi ja ei koulua vähän vajaa 2 kuukauteen. Fiilikset mitä parhaimmat ja huomenna olis tarkotus nauttia hyvästä seurasta ihanien tyttöjen kanssa viimeistä kertaa ennen lähtöä. Nyt alkaa pikkuhiljaa jännittää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti