torstai 9. helmikuuta 2012

Koulussa

Apua! En voi vieläkään uskoo, et tasan 2 viikon päästä mä lähen sinne Firenzeen. Tuntuu ihan hullulta ja siltä, et aika menee tosi nopeesti eteenpäin. Vastahan siihen oli vielä 4 viikkoa?
Nyt tässä kiireen keskellä en tosin oo kauheesti ajatellut koko asiaa. Koulu on vieny tosi paljon mun ajasta, mut kiva kun mulla on silti ollu aikaa nähdä mun ihania kavereita ja käydä jopa salilla. Onneks kuitenkin ens viikolla on viimeset kokeet ja koulupäivät ennen hiihtolomaa, maltan tuskin odottaa et pääsee vähän vapaalle. Ihaninta siinä on, et ei tarvii olla jatkuvasti koulutehtävien kimpussa ja voi heittää aivot narikkaan ja rentoutua.

Eilen meillä oli koulussa ehkä yks turhimmista päivistä ikinä. Meillä oli poikkeuksellisesti hypäri keskellä päivää, joka kestikin sit sen 2 tuntia ja 50 minuuttia. Aluks tehtiin töitä atk-pajalla, jonka jälkeen lähettiin porukalla meijän koulun kahvilaan lagaa. Tykkään ihan kauheesti istuskella siellä ja jutella kaikesta mahollisesta ja nauraa vedet silmissä. Meillä on aina ihan parhaat jutut, varsinkin keskellä koulupäivää kun ollaan kaikki melko väsyneitä. Jos jotain asiaa koulussa mulla tulee ikävä mun työharjottelun aikana, niin ehdottomasti mun läheisiä kavereita meijän luokalta. Onneks on kuitenkin aina olemas facebookit ja skypet, joiden välityksellä voidaan olla yhteyksissä.




Nooruska

Kaverikuva 2010

2010

ja vielä ne 2 viikkoa, sit mennään! Hui!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti