keskiviikko 22. helmikuuta 2012

HUOMENNA

Huomenna mun lumiset ja kylmät talvipäivät ovat viimeinkin ohi ja suuntaan kohti suurta ja tuntematonta. Jännitys on jostain syystä melko olematon ja ehkä ihan hyvä näin. Uskon et kaikki järjestyy ja sujuu just niin ku ne on tarkotettu ja mähän en luovuta missään asiassa. Pääsen melkein 2 kuukaudeksi pois Suomesta ja oon siitä todella innoissani, koska tää on ehdottomasti pisin yhtäjaksonen aika kun oon pois täältä. Viime kesän 3 viikon Portugalin matka ei pituudeltaan oo mitään verrattuna tähän, vaikka sekin oli ikimuistonen, niin hyvässä kun huonossa. Ainakin sen asian oon tähän mennessä matkustamisesta oppinut, et vakuutukset kannattaa aina olla kunnossa, koska ikinä ei voi tietää mitä tapahtuu!! Hyvä siis varautua.

Tän postauksen suurin syy oli lähinnä se, että halusin kertoa teille mun lukijoille pienen osoite muutoksen. Nyt tästä päivästä eteenpäin huhtikuun puoleen väliin voitte lukea mun kuulumisia uudesta osoitteesta. Joudun siis kirjoittamaan koululle eri blogia mun työharjottelusta, mut tätä osoitetta tuun sen jälkeen taas käyttämään.
Tässä nyt kuitenkin uusi osoite siitä kiinnostuneille:

http://veerafirenze.blogspot.com/



Lunta ei kyllä tule ikävä!



Tää maailmanmatkaaja kiittää ja kuittaa!
Tässä osoitteessa tavataan jälleen huhtikuussa.
Wish me luck...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti