perjantai 4. joulukuuta 2015

Joulufiilistelyä

Moikka vaan kaikille! Siis aivan ihanaa, että nyt alkoi vihdoin ja viimein joulukuu ja itse jouluunkaan ei oo enää oikeesti kauaa aikaa. Mä en juurikaan oo kuulunut niihin joulujoulujoulu -hypettäjiin lapsuusvuosien jälkeen, mut tänä vuonna mä ajattelin yrittää kaivaa sitä fiilistä pikkuhiljaa pienillä asioilla. Esimerkiks jo vähän aikaa sitten meijän kotiin päätyi jouluvalot ja tänään kävin ostamassa suurimman osan joululahjoista. Musta on tosi kivaa antaa lahjoja sillon kun löytää jotain jollekin sopivaa tai keksii hyviä lahjaideoita. Aikasempina vuosina oon jättäny lahjojen hankkimisen ihan viimetippaan, mut onneks tänä vuonna sain aikaan jo nyt vaikka mitä kivaa. Joulussa mun mielestä parasta on ehdottomasti se, kun saa viettää aattoillan perheen kesken. Meijän perheeseen kuuluu niin paljon porukkaa, että saadaan joka joulu aikamoiset kekkerit aikaan. Tän joulun suunnitelmat ei oo vielä ihan lukkoon lyötyjä, mutta onhan tässä tätä aikaa vielä ottaa selvää.

Tänään heräsin ihan törky aikasin, eli siis noin klo 05:00 aamulla. Pyörin sängyssä Robertin herätyskellon säveliin asti, kunnes sit hyppäsin suihkuun ja laittautumaan. Tässä sitä ollaankin sit oltu hereillä siitä asti. Toi ulkona oleva sää vähän masensi jo aamulla, joten päätin olla menemättä ulos tänään. Kävin kuitenkin pyörähtämässä Willassa ja vetämässä Café Picnic aamupalat naamaan, kun kotona meillä ei yllättäen ollu mitään mitä mun olis tehnyt mieli syödä. :P Myös Robert laitto mulle kuvaa sen aamupalasta, joka oli vähän erilainen.......

Good morning <3

miehet...:D 

Willasta tosiaan löysin monta kivaa joululahjaa, jotka laitoin kaikki jo innokkaasti pakettiin. Lahjojen paketointi ja koristelu on oikeesti kivaa, eikä ilmeisesti vaan mun mielestä. Meijän kullannuput Timantti&Mölli oli myös tosi innoissaan lahjanaruilla leikkimisestä ja paperin järsimisestä. Hetken aikaa ne oli ihan hauskaa seuraa, mutta lopuks se touhu alko mennä ihan mahottomaks. Onneks sain urakan tehtyä pienistä häiriköistä huolimatta. ;-)

JIPPIIIIII !!
Eikai me olla tiellä?
Muovipussiinkin oli sit pakko mennä ahtautumaan...:D
mun rääpäle <3

Tänään mulla on onneks vapaapäivä ja nyt päivällä olis varmaan pakko vetää päikkärit ennen alkuillan Partylite -kutsuja. Mä oon jääny niin koukkuun Partyliten tuotteisiin ja pakko saada tänään tilattua lisää. Muutama viikko sitten tilailin vaikka mitä, mut tuikut alkaa olla jo finito. En ymmärrä miten ne voikaan tuoksuu niin hyviltä ja miten se tuoksu oikeesti täyttää koko asunnon ja kestääkin vielä kauan. Ihan huippu tuotteita. :)

Nyt tää tyttö tekee itestään hetkeks burriton tohon sänkyyn, jotta sit illalla jaksaa taas mennä. Ihanaa viikonloppua kaikille ja pidetään se joulufiilis nyt yllä aattoon asti! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti