sunnuntai 5. lokakuuta 2014

A little party never killed nobody

Moikka taas pitkästä aikaa! Viime kuussa tuli sitten näköjään laiminlyötyä tätä blogia oikein kunnolla. Syyskuun saldona vaan pari postausta, huhhuh! :D Eiköhän tää tästä pikkuhiljaa taas lähde niin sanotusti uuteen nousuun. :)

Eilen oltiin tosiaan pitkästä aikaa Helsingin yössä meidän "louski" porukalla. Tällä kertaa menossa mukana oli Aura, Toni, Olli, Pyry & meitsi. Ollilla oli muutama päivä sitten synttärit ja päätettiin lähtee juhlistaa niitä Vaticaniin. Kukaan meistä ei ollu käyny siellä pitkään aikaan ja yllättäen törmättiin siellä myös Lauraan ja sen kavereihin. Vatican on mun mielestä ihan jees, mut eilen oli kyllä ihan superhauskaa. Tanssittiin oikeestaan koko ilta ja okei, kyllä sitä alkoholiakin tuli jonkun verran otettua. Heräsin tänään Auran soittoon vähän yli 12 enkä ees muista, et millon viimeks oon nukkunu niin pitkään. Ehkä joskus sillon 18 kesäsenä. Hahah!

Sniikisti junassa







Tällaseen ihanuuteen törmäsin. Laura <3

Tällanen ilta siis eilen ja tänään vielä vapaapäivä normaaliin tapaan ennen täyttä työviikkoo. Mun syyslomakin lähestyy pikkuhiljaa ja se on tällä hetkellä tosi kova motivaation lähde. Kaipaan sitä, et saa taas olla pari päivää aivot narikassa. Edellinen loma mulla oli tosiaan sillon kesäkuun alussa. Muuten tällä hetkellä mulla menee tosi hyvin, oon vaan niin onnellinen. :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti