perjantai 10. kesäkuuta 2016

Unikassa

Tänään olis enää tasan kuukausi laskettuun aikaan ja nyt mulle on näköjään iskenyt sellanen "laitampa itseni kuntoon" -olo päälle oikein kunnolla. Rehellisesti sanottuna ei oo ollut helppoo elää kaikkien näiden kropan muutosten seassa ja koska ei myöskään oo hirveesti enää kivoja vaatteita mitkä menis päälle, niin se sellanen itsensä nätiksi laittaminen on jäänyt pahasti varjoon näiden jo menneiden 8 kuukauden aikana. Välillä oon kyllä jaksanut panostaa, mutta esimerkiks mun hiukset oli ihan järkyttävässä kunnossa ennen eilistä, jonka aikana saatiin muutos tähänkin asiaan. Kävin siis pitkästä aikaa vierailulla Mimmin koululla laittamassa tätä pehkoa uuteen uskoon.

Niin kun joskus sillon viime vuoden puolella jo täällä mainitsin, niin mun entinen opiskelukaveri Mimmi on vaihtamassa alaa parturi-kampaajaksi ja opiskelee siis Unikassa Runeberginkadulla Helsingissä. Opiskelua sillä on jäljellä enää alle vuosi ja on ollut oikeesti tosi hienoa huomata, et miten nopeessa ajassa Mimmistäkin on kehittynyt kunnon ammattilainen! Edellisen kerran kävin Mimmillä laittamassa ne granny hairit, jotka ei sit tosin ollutkaan mun juttu vaikka hienot olivatkin. Tällä kertaa vedettiin mulle täyssetti hiusten värin putsaamisesta ja sävyttämisestä kulmien muotoiluun ja värjäykseen asti. Kaikkeen tähän saatiin kulumaan useempi tunti, mut oli tosi kiva kun on tuttu kampaaja, niin pystyy vaihtamaan kuulumisia siinä samalla. Aikaa mun tukan laittamiseen meni sellaset neljä tuntia, mut jokaikinen siihen kulunut minuutti ja euro oli todellakin sen arvoista. Oli niin ihanaa lähtee onnenkyyneleet silmissä pois sieltä, kun lopputulos näytti ja näyttää tietysti edelleen niin hyvältä. Nyt olis tarkoitus saada sit kans ylläpidettyä tää väri tällasena ja onneks sain siihen Mimmiltä kultaiset ohjeet. Kiitos Mimmuska!

Peikko
..ja tietysti kunnon eväät mukana :D
Before & After <3

Mitäs tykkäätte? Mun mielestä nää on aivan ihanat! Jonkun verran toi harmahtavuus kuluu tosin pesussa, mut ei se haittaa kun sitäkin saa sitten maskilla ite ylläpidettyä jos tahtoo. Maanantaina pääsen jatkamaan tätä "MAMMA KUNTOON" -challengia kun mulla on aika varattuna volyymiripsien laittoon. Nyt on hyvin aikaa sijoittaa vähän itseensä, kun kaikki tarvittava vauvalle on hankittuna ja enää vaan odotellaan synnytyksen käynnistymistä. Toivottavasti tavataan meidän rakas pieni pian. Näissä tunnelmissa on hyvä jatkaa taas vähän eteenpäin tätä odotusta. Ihanaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti