tiistai 14. kesäkuuta 2016

Räpsyt

Eilen sain vihdoinkin mun silmiin uutta ilmettä niillä kauan odottamillani volyymiripsillä. Mä tykkään jotenkin laitattaa näitä aina kesäisin, se vaan jotenkin kuuluu mun kesälookiin ja nää tekee arjesta tosi helpon, kun ei tarvii pahemmin meikkailla. Ei sen puoleen et kyllä mä ilman meikkiä nyt voin elää ihan normaalisti, mut rehellisesti sanottuna kyllä se mieli kohenee kun on laitettuna eikä näytä aina vasta sängystä nousseelta.

Viime kesänä mulla oli klassiset pidennykset ja kävin laittamassa ne eri paikassa kun tällä kertaa. Eilen kävin tossa Hyvinkäänkadulla sijaitsevassa Studio Marilyssa, jota voisin jo tän kokemuksen perusteella kehua maasta taivaisiin. Edullinen hinta ja vielä parempi palvelu jätti tosi hyvä maun suuhun koko paikasta. Muutenkin nää volyymit on paljon paremman tuntuset kun klassiset. Nää tuntuu paljon kevyemmiltä ja näyttääkin paremmalta. Nyt nähtäväksi jää, et kuinka pitkä huoltoväli näille tulee. Liikkeessä sanottiin 5-6 viikkoa riippuen tietysti omasta käsittelystä. Onneks mä osaan olla näpräämättä silmiä kun on tälläset ihanuudet naamassa. Jospa sitä kerkeis sit vaikka synnyttää ennen seuraavaa huoltoa, ei meinaan ollut kovin helppoa maata selällään 1,5 tuntia. Pystyin kuitenkin vähän pyörittelee lantiota siinä hoitopöydällä, mikä helpotti ihan kivasti. :)


Oon nyt tässä parin päivän sisällä sijoittanut vähän muutakin itteeni, ostin nimittäin muutamia hiustenhoito juttuja ja sit Robertilta sain vielä muutaman VS bodymistin. Yleensä oon tosi tosi tosi huono käyttää rahaa mihinkään kauneudenhoito -tuotteisiin, mut näköjään tää raskaus teki kepposet taas. Hyvä laittaa aina kaikki raskauden piikkiin, mut tottahan se on, tää aika saa monetkin asiat muuttumaan.

thanks darling <3
hoitoainetta, maskia, kuivashampoota, puhdistuslappuja.

Tähän väliin voisin vielä mainita tosta meidän toisesta kissasta, nimittäin Möllistä. Möllillä on pitkästä aikaa taas kiima päällä ja että kun se osaakin olla niin suloinen! Se vaan hurisee ja hurisee ja on kauheen huomionkipeellä päällä. Ihanaa aina iltasin kattoo jalkapallon EM-kisoja kun tollanen karvapallero pyörii jaloissa ja nukkuu sylissä. Pitkään se jaksaa aina äännellä, mut välillä sit väsähtää totaalisesti. On se kissan elämä rankkaa. ;-)

purrrr
"Mä oon niin finito!"

Eilen tuli muuten katottua Italian avausmatsi näissä EM-kisoissa. Oon kyllä aika tiiviisti nyt muidenkin maiden matseja kattonut sivusilmällä, mut tää oli aivan pakko seurata ihan ajatuksella. Lopputulos 2-0 Italialle ei tullut yllätyksenä, vaikka mua vähän alkuun jännittikin, et mitä tästä nyt oikein tulee kun monta isoa nimeä jäänyt pois kokoonpanosta. Ei niiden isojen nimien pois jääminen kyllä aina huonoo tarkota, esimerkkinä tulee mieleen meinaa lätkän MM ja Patrik Laine. Ei huono uutukainen ollenkaan. Nää fudiksen kisat sattu kyllä ehkä parhaimpaan saumaan ikinä, koska nyt tää odottaminen menee loppuun ihan siivellä kun on lähes joka ilta jotain katottavaa. Kirsikkana kakun päällä perjantaina julkaistaan myös Orange is the new blackin neljäs kausi Netflixiin, mut siinä ei kyllä kauaa nokka tuhise kun se Robertin kans katotaan alusta loppuun. Viime kausi taidettiin kattoo kokonaan yhessä viikonlopussa. Hyvä me! :D

Nyt mä odottelen Emmiä mulle vieraaksi ja huomenna olis tarkotus mennä piipahtaa Louhelassa. Mami lupas lainata mulle ompelukonetta ja auttaa vähän parin jutun tekemisessä. Niistäkin jaan varmaan sitten kuvaa tänne kun valmiiksi saadaan. Nyt hauskaa tiistain jatkoa kaikille, se on moro!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti