sunnuntai 7. kesäkuuta 2015

Hiljaiselon jälkeen

Moikka kaikille! Tässä viimesen vähän yli kuukauden aikana on tapahtunu vähän kaikenlaista ja nyt vihdoin ja viimein sain kerättyä itteni kirjottamaan uutta postausta. Toukokuu on pitkästä aikaa ollu mun elämässä astetta kiireisempää aikaa, koska nyt oon todenteolla taas niin syvällä kiinni työelämässä että huhhuh. Toisaalta tää on ihan kivaa kun palkat juoksee normaalisti, mut pakko kuitenkin myöntää, että kesällä olisin paljon mieluummin vapaalla. Harmi kun toi työttömyysaika iski talviajalle, koska olisin varmasti selvinnyt siitä paljon paremmin jos kesä olis ollut käynnissä. Aurinko ja lämpö tekee musta ihan kun uuden ihmisen. :)

Yks suuri syy tähän hetken hiljaiseloon oli mun viime viikolla olleet Laurean pääsykokeet. Maanantaina kävin tekemässä kirjallisen kokeen Hyvinkään kampuksella. Sen jälkeen mua sitten onnisti ja pääsin jatkoon kakkosvaiheeseen, eli haastatteluun Tikkurilan kampukselle. Nyt olis molemmat niistä ohi ja ei voi vaan kun toivoa, että heinäkuun 3. päivä tulis hyviä uutisia. Kouluun pääseminen olis niin huikeeta!

Muuten arki sujuu ihan ok ja melko työpainotteisesti. Heti tossa Juhannuksen jälkeen mulla alkaa 9 päivän työputki, jonka jälkeen 1pv vapaata ja sitten taas mennään ainakin 6 päivää putkeen. Toivottavasti sitten heinäkuun palkkapäivinä hymyilyttää vähän enemmän. Mua vähän harmittaa, että vapaa-aika jää multa nyt melko pieneksi eikä näin kesällä hirveesti jää aikaa tehä niitä asioita, joista unelmoi aina talvisin. Toivotaan kuitenkin, että jostain sitä aikaa saan revittyä ja pääsisin viettämään yhtä ihania päiviä kun eilinen. Mulla oli eilen eka lauantaivapaa pitkään aikaan ja sen kunniaks lähettiin Robertin kanssa Tallinnaan. Tässä muutama kuva reissusta.

Perjantai-illan dinneri ennen nukkumaan menoa.
Lauantaina kello soikin jo klo 04:00...
<3
Pari tuntia laivan kannella kulu tosi kepeesti kun aurinko oli seurana. :)
Ülemistessä oli yllättäen Sports Direct!! Siellä olis ollu vaikka mitä kivoja
shortseja bodycombat tunneille, mutta jäi tällä kertaa ostamatta. 

Käytiin myös kääntymässä mun vanhalla työpaikalla.
Tuntu tosi oudolta nähä ne kulmat taas pitkän tauon jälkeen...
Hell Huntissa syömässä. Ehkä paras goat cheese aikoihin!
Pakko oli myös näyttää Robertille Toompean mäki. Se ei siellä koskaan ollu käynyt.


Takas tullessa otettiin hytti, et saatiin kaikki kamat säilöön. Kannatti kyllä. 

Eilinen oli kyllä huippu, tällasia lisää kiitos. Pitää nyt oikeesti toivoa, ettei sais järkkäiltyä vähän sitä vapaa-aikaa. Alkaa jo pikkuhiljaa olee järkyttävä ikävä kaikkia mun pk-seudulla asuvia kavereita, joten sielläkin olis ihanaa päästä käymään pitkästä aikaa. Hyvää kesäkuuta vielä kaikille, toivottavasti nää ilmat alkaa tästä pikkuhiljaa paranemaan. :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti