torstai 19. helmikuuta 2015

Long time no see

Viime postauksesta on taas jälleen vierähtänyt tovi eli tällä kertaa sellaset kolmisen viikkoa. Tuntuu siltä kun eläisin jonkun kuvun sisällä enkä sais mitään aikaseks, koska tännekin tulee kirjoteltua kuulumisia niin vähän verrattuna siihen, et kuinka paljon vapaa-aikaa mulla nykyään on. Vapaa-aika on kuitenkin ehkä vähän väärä sana, koska vaikka mulla ei edelleenkään oo työpaikkaa niin aikaa tulee käytettyy kaikkeen muuhun, esimerkiks työnhakuun ja eri koulutuksiin tutustumiseen. Tässä tilanteessa on ollu myös positiivinen puoli, koska nyt mulla on ollu oikeesti aikaa miettii et mitä mä haluun tulevaisuudessa tehdä. Toivottavasti koulunpenkki kutsuis sit syksyllä, mutta nyt olis ihan huippuu jos joku työpaikkakin tärppäis. Fingers crossed. :)

Nää edelliset kolme viikkoo on menny tosi kivasti. Viime viikonloppuna jätin tän maaseudun pariks päivää ja lähin käymään entisillä kotikulmilla Vantaalla. Lauantaina käytiin Robertin kans Memphisissä syömässä ystävänpäivän kunniaks ja sieltä sitten sain kyydin Auran luo Malminkartanoon ja myöhemmin vielä Viiville & Joonakselle Martinlaaksoon. Sunnuntaina lähtöselvitin muutaman matkustajan merille (olin siis töissä jee!) ja illaks menin porukoille yöksi. Maanantaina sitten vielä kahviteltiin Nadinen & Hennan kans ja iltapäivällä oli aika lähtee takas kotiin. Nyt ollaan Robertin kans sen porukoilla viikko koira+kissa vahteina ja huomenna mennään kuuntelee vähän ryskettä WinterWonderlandiin kaapelitehtaalle. Tällästä siis mulle kuuluu tällä hetkellä, toivottavasti myös teillä on kaikki hyvin! 


Happy Valentine's Day <3

Viivillä!

Turskimus. Tätä kattia mulla olikin ikävä!

On my way to work. On se kevät Helsinki niin kaunis. :)

Ihme että pääsin näinkin lähelle Pihkaa,
yleensä tällä kaverilla on tapana juoksennella karkuun..

Rambo

Chillin'

Mun sydän suli. Pikku-Robert <3

Breakfast <3

Tää kaveri vei mun sydämen. 10 vuotias ja varmaan 10 kilon kolli joka ei muuta tee kun kehrää sylissä. Aivan ihana Aatu !! <3

 Arrivederci!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti