sunnuntai 6. heinäkuuta 2014

Pe,la,su

Tänään mulla on virallisesti viimenen päivystyspäivä, jonka jälkeen alkaa taas vähän normaalimpi arki. Omasta mielestäni oon selviytynyt ihan hyvin tästä ja onnekseni ei oo (ainakaan vielä) tullu suurempia hätätapauksia eteen. Nukkuminen tässä on vaan vähän kärsinyt, koska öisin mun alitajunnassa pyörii koko ajan toi puhelin, joka kattoo mua sen punasilla silmillä. Heräilen siis jatkuvasti pienempiinkin kolauksiin, koska luulen et se soi. Onneks seuraavaan päivystykseen on taas vähän aikaa, ihanaa päästä nauttimaan näistä kesäsäistä ihan kunnolla!

Nyt viikonlopun aikana mulla on käyny täällä useempi vieras, josta oon ollu enemmän kun kiitollinen. Ihanaa, kun on joku juttuseurana. Perjantai-iltana istuttiin yömyöhään Leylan kans mun partsilla, lauantaina Viivi ja Joonas tuli mun luo syömään ja sit illalla kävästiin Caron kans Jyväsen terassilla ja siitä seuraava määränpää olikin mun parveke. Kesäillat on niiiiiin ihania.

Eilen oli pitkästä aikaa kiva tehä ruokaa kotona. Elän niin Carrie -elämää, et usein haen ruokani jostain ihan muualta. En mä itelleni jaksa kokkailla, mut kun tulee vieraita, niin se onkin sit asia erikseen. Viiville ja Joonakselle paistelin kanaa ja sitruunalohkoperunoita. Ihan hyvin onnistui, vaikka ite sanonkin.


Paholainen











Tänään saan vielä lisää seuraa, ettei tarvii vikaa päivää päivystellä yksin. Mulla on ehkä maailman parhaimmat ystävät! Tää päivä menee varmasti mun parvekkeella auringossa, eikun bikinit päälle ja keräämään lisää väriä iholle. ;)

Viikonlopun duunilook. Vähän eri meininki kun arkisin. Hahaha.

Rauhallista sunnuntaita kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti