sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Farewell

Eilen vietettiin porukalla iltaa meillä ja sen jälkeen Baarikärpäsessä. Haluttiin pitää kivaa isolla porukalla, koska tosiaan jo huomenna on mun lähdön aika. Mun laiva lähtee Länsiterminaalista jo klo 7.30, joten aikasta herätystä olis tiedossa. Mulla on edelleen pakkaussessiot täysin vaiheessa, koska inhoon pakkaamista. Aina tuntuu et jotain oleellista jää tai sit tulee muuten vaan tilaongelma. Tällä kertaa uskon kuitenkin, et saan jossain vaiheessa kaikki kamat kasaan, onhan täs vielä muutama tunti...

Eilen meitä oli kivan kokonen porukka kasassa ja oli myös hauskaa, kuten oikeestaan aina näiden ihmisten kans. Kiitos ja kumarrus kaikille, jotka tuli mukaan potkasemaan mut meren toiselle puolelle. Keksin myös nimen mun harjottelublogille ja mun elämästä Tallinnassa voi lukee lisää www.teispoolmert.blogspot.com -osotteesta. Nimi on siis Teispool Mert, joka tarkottaa meren toisella puolen. Tykkäsin, et tää nimi sopis täydellisesti tälle harjottelulle. Nyt kuitenkin vähän kuvia eilisen meiningeistä ja sen jälkeen harkitsen vakavasti nukkumaan menemistä. Huomenna sit uus työ ja uudet maisemat.


 









 





 





 






<3 <3 <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti