keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

I'm coming home

Tànààn tàà kaikki nyt sit loppuu. Lentokone nousee ilmoihin Peretolan kentàltà kello 18.40, jonka jàlkeen vietàn pari tuntii Frankfurtissa ja sit vuorossa viimenen mààrànpàà, Helsinki-Vantaa. Kohta siis nàhdààn!

Eilen vietin viimestà iltaa mun perheen kans ja hoidin asiat kuntoon duunipaikalla. Viimesen illan kunniaks toteutin mun viimesen unelman, josta oon haaveillu jo pidemmàn aikaa. Muistan joskus junnumpana sanoneeni, etten koskaan ota tatuointia, mut niin sanoin myòs monesta muusta asiasta. Myòhemmin tatskakuume alko nousemaan ja idea kehitty viime kesànà Portugalissa. Nyt mun iholta lòytyy maailman kaunein lausahdus mulle rakkaimmalla kielellà ja oon tosi onnellinen. Dragon tattoo di Giulio Tomasselli teki upeeta jàlkeà, ilman suurempaa kipua.
Upea pààtòs tàlle kaikelle ikimuistoselle ja mahtavalle, mità oon pààssyt kokemaan tààllà Firenzessà.


Tàssà luonnos, vielà en paljasta oikeeta versioo ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti