sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

18

Muutama päivä sitten palasin Suomeen ja heti pari päivää mun paluun jälkeen, eli eilen, juhlittiin mun 18v synttäreitä. Ekat synttärit juhlin jo Italiassa mun siellä asuvien kavereiden kanssa ja nyt myöhemmin myös täällä Suomessa. Iltaan mahtu kaikenlaista, ensin hengailtiin mun kotona, jonka jälkeen siirryttiin täysi-ikäisten kans Dondoon. Siinä välissä kerettiin myös jäämään hissiin jumiin. Sain erittäin hyvän kuningasajatuksen, et ängetään 7 ihmistä 3:lle henkilölle tarkotettuun hissiin. No, se ei sit tietenkään menny ihan niinku piti. Onneks hätäpalvelu 24h saapu paikalle jo 30min sisällä ja päästiin pois. Tän jälkeen meno jatku pilkkuun saakka Dondossa. Hauskaa riitti ja ilta suju mukavasti alusta loppuun ja nyt jälkeenpäin myös tää hissi-episodikin vaan naurattaa.

Mun kaveri Henna täytti 18 vuotta tänään ja siispä Hennakin pääs eilen meijän mukaan baariin. Tänä iltapäivänä käytiin vielä juhlistamassa Hennaa Myyrmäen Chicoksessa. Tilattiin Hennan kans mansikka margaritat ja huomattiin taas uus miinus puoli Suomesta. Heti kun meijän juomat tuotiin pöytään, niin tarjoilija pyys meitä siirtymään toiseen pöytään istumaan, et ne voi paremmin kontrolloida, et me ei jaella niitä juomia meijän alaikäsille kavereille. Tää on mun mielestä jo vähän ylireagointia ja asia, mistä en tykänny yhtään. Ihan ku se metrin pitunen rako siinä pöytien välissä estäis jotain. Olis ollu ihan kiva istua kaikki saman pöydän ääressä, mut minkäs teet. Onnittelut kuitenkin vielä mun rakkaalle Hennalle!


synttärit Italiassa



Ladies



pakollinen hissijumituskuva...

dondoooooo

Chicoksen katkarapusalaatti, nam!

mansikka margaritaaaaa

Kiitos kaikille kivasta illasta!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti