perjantai 2. tammikuuta 2015

NYE

Happy New Year to you all!

Vuoteen 2014 mahtu vähän kaikenlaista ja tällä kertaa en valitettavasti jaksa alkaa tekee tiivistelmää kuluneesta vuodesta vaikka yleensä aina oon sellasen väsännyt. Näin lyhyesti kuitenkin viime vuonna tuli mm. vallotettua 2 uutta valtiota maailmankartalta, nimittäin Singapore & Turkki. Kummassakaan en ollu koskaan aikasemmin käynyt. Vuosi piti sisällään myös esimerkiksi töitä, töitä ja vielä vähän töitä kuin myös treenaamista Ladylinella. Näiden ohella tuli tietenkin vietettyy ihanaa aikaa ihanien ihmisten seurassa ja ehkä myös tuhlattua aikaa turhiin juttuihinkin.

Vuonna 2014 mun elämässä tapahtui jotain sellasta, jota ei varmaan kukaan olis uskonut näkevänsä tällä vuosikymmenellä. Aikalailla tasan 4 kuukautta sitten tapasin ihmisen, jonka kanssa mä elän nyt ehkä onnellisinta aikaa koskaan mun elämässä. Oon niin kiitollinen ihan kaikesta.

Vuoden 2015 saapumista odoteltiin Tikkurilassa Millalla & Petellä ja vuosi vaihtuikin sitten mun ja Suvin kotitalon 10. kerroksen terassilla ilotulituksien räiskyessä. Tästä se alkaa, uus vuos uudet kujeet. Tehdään yhdessä tästäkin vuodesta ikimuistoinen!

May sky be the limit for our happiness this New Year and always.
V <3 R

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti