maanantai 9. joulukuuta 2013

Graduation

Lauantai lähti käyntiin tosi pirteellä meiningillä. Heräsin jo joskus kasin pintaan, jonka jälkeen heitin lenkkeilykuteet päälle ja lähin kohti Varistoo. Noh, ei tää lenkki mennykkään ihan suunnitellusti, koska päädyin "vaan katsomaan" et oisko Jyskissä mitään kivaa mun kämppään. Siihen se sit meni, et kiersin varmaan koko Petikon kaikki sisustusliikkeet läpi. Ei kuitenkaan ollu turha reissu, koska mä jopa löysin sieltä pari uutta juttua tähän koppiin. Kotimatkalla pidensin vähän reittiä, ettei koko lenkki olis menny ihan shoppailuks.

Heti kun tulin 3,5 tunniks venyneen kierroksen jälkeen takas kotiin, niin mulle iski kunnon treenifiilis ja lähinkin sit vielä Ladylinelle tunnin cyclingiin. Sitä Euphorian määrää taas. Huhhuh! Treenin jälkeen kokkailin varmaan tokaa kertaa mun keittiössä ja myöhemmin illalla alotettiin Sinin kans iltaan valmistautuminen.










Sini tuli mun luo joskus siinä viiden pintaan illalla. Meikkailtiin ja maisteltiin yhtä sicilialaista kuivaa valkkarii, johon mä suorastaan rakastuin. En oo hirveesti kuivia viinejä juonu, mut nyt alkaa huomata, et ne on oikeesti paljon parempia kun puolikuivat. Riippuu toki viinistä, nekin on niin yksilöllisiä. ;)

Meillä oli Sinin kans tosi hulppeet pari tuntia, jonka jälkeen otettiin suunnaks Liisankatu ja Auran valmistujaisjuhlat.









Auran juhlissa oli paljon tuttuja ja myös sen sukulaisia. Suuriosa sukulaisista oli kuitenkin jo käyny aikasemmin. Auralle oltiin tehty noin vartin kestonen valokuva show, jossa näytettiin kuvia vuosien varrelta. Mun mielestä se oli aika hauska idea, vaikka myönnän kyllä, et jos joku olis mun juhlissa tehny saman yllärin, niin olis voinu olla vähän eri ääni kellossa. Riippuu toki mitä kuvia siinä olis ollut. Hahaha. Anyway siinä oli myös muutamat kuvat meijän ripariajoilta, joista tuli niin lämmin fiilis.
















Poistuttiin Liisankadulta kymmeneltä ja sit otettiin suunnaks Vatican pitkästä aikaa. Oltiin siellä jo semi ajoissa, koska päästiin suoraan sisään ilman minkäänlaisii jonotteluita. Hengailtiin hetki siinä ulkopuolella ja venailtiin loppua porukkaa. Onneks ei ollu kovin kylmä...Muuten Vaticanissa oli ihan perus hyvä meno. Tällä porukalla on aina niin hauskaa!




















Aww

Nyt meijän murulla on sitten kaksoistutkinnon paperit kourassa, joita se voi kantaa aina ylpeesti mukanaan. Kaikenlisäks ihanaa saada Aura takas kuvioihin, nyt ei enää Ypäjän hevosopisto kutsukkaan superviikonloppujen jälkeen. JEEE! Niin parasta. :)

ONNEA ARSKA <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti