perjantai 28. kesäkuuta 2013

Time flies

Viikot 15/24 Tallinnaa on jo takana ja ihan hulluu kelaa, et yli puolen välin mennään. Oon kyllä ollu niin tyytyväinen siihen valintaan, et loppujen lopuks päätin jäädä tänne vielä kesäks. Tää kokemus on jo täs vaiheessa ollu niin kasvattava ja oikeestaan huvittaa vertaa itteeni siihen, mitä olin sillon maaliskuussa.

Luin tossa yks päivä mun Tallinnapäiväkirjaa läpi ja kaikki ne muistot alkuajoista tuli elävästi taas mieleen. Tää oli itseasiassa se syy minkä takii koko päiväkirjaa rupesin ees kirjottamaan. Haluun sit lukee sen alusta loppuun, kun kaikki on takana päin. Nykyään mun Suomi-ikävä ei kolkuta kovin usein, mut tänään jotenki ihmeellisesti se iski taas. Ehkä sen takia, et nyt kaks edellistä viikonloppuu on ollu vähän poikkeevia ja tosi ihania. Välillä tän ikävän kans eläminen on raskasta, mut välillä se ei tunnu missään. Mun fiilikset osaa olla vähän ailahtelevia täällä. Haha.

Eilen sain virallista infoo siitä, et nyt sunnuntaista eteenpäin jään yksin tähän kämppään asumaan. Mun vuokraemo lähtee Jenkkeihin pariks kuukaudeks, joten vapaus voi alkaa. Ei sen puoleen, et en mä täällä oikeestaan ikinä vietä aikaa. Duunit ja treenit vie suurimman osan vapaista.

Tänään vietin day offia kuntosalista ja lähin shoppailee Stockan herkkuun. Mukaan tarttu iso kasa hedelmiä ja nyt tässä just nautin mun "fruit happy meal" herkuista! Tein hedelmäsalaattii, johon laitoin mangoo, nektariinia ja vesimelonia. Mitä enemmän värejä niin sen parempi. Tää on mun tapa juhlistaa sunnuntaina koittavaa vapautta. Huomenna sit ne after partyt Revalissa, luvassa olis omaa treeniä ja yks spinning tunti. Non vedo l'ora!


After work tropical smoothie
 


valmiita teurastukseen!

Tosi naiset juo multivitamin mehuu Tuborgin tuopista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti