sunnuntai 29. maaliskuuta 2015

Lovely lazy weekend

Meillä oli pitkästä aikaa sellanen viikonloppu, joka ei sisältänyt minkäänlaisia suunnitelmia ja jos oikein korrekteja ollaan niin sehän jatkuu vielä, koska nyt on vasta sunnuntai. Pitkästä aikaa vietettiin viikonloppua Robertilla ja ihan vaan kaksistaan. Lauantaina käytiin kääntymässä Riihimäellä ostamassa jotain maalia jotain auton osaa varten (minä noista mitään ymmärrä...) ja sieltä jatkettiin sit kiertelemään Willaan. Lähinnä käytiin kyllä vaan syömässä ja sit Alkossa ja Cittarissa. Loppuilta vietettiin samanlaisissa merkeissä kun perjantai eli sohvalla leffoja katsellen. Mä joskus pari vuotta sitten inhosin koko sydämestäni ajatustakin siitä, et viettäisin viikonloppuu sohvan pohjalla kattomalla jotain tylsiä elokuvia. Näin se mieli näköjään muuttuu. Mulla on nykyään ihan mahtavaa seuraa ja oon muutenkin niin kiitollinen kaikesta mitä mulla on. <3

Lauantai look
Tästä tytöstä kuoriutu melkonen kiimakisu tän viikonlopun aikana...
Sillä on juoksut ja se kulkee pylly pystyssä pitkin Robertin kämppää ja ulisee.
Voi pikkusta!
One day, someone will walk into your life and
make you see why it never worked out with anyone else.
<3

Nyt sunnuntai jatkuu siten, että mä voisin hyökätä ton mun aivan ihanan foam rollerin kimppuun. Tulin käymään kotona siinä toivossa et saisin aikaseks imuroitua täällä, mutta se saa kyllä tapahtua sit rullailun jälkeen. Mun salilla oli tossa vähän aikaa sitten mahdollisuus tilata kimppatilauksena ilman postikuluja itselleen oma foam roller ja mun oli pakko sellanen saada. Niin ihanaa kun mihinkään paikkaan ei kolota ja kaikki on vaan tän rullan ansiota! 

They see me rollin'...they haitin' ;-)

Hyvää sunnuntaita kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti