sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Good to be back

Huh mikä ilta eilen! Pakko sanoo et oli ihan älyttömän hauskaa ja oli tosi jees, et niin moni tuli paikalle. Sini tuli meille jo aikasin ja alotettiin iltaan valmistautuminen yhteisvoimin. Meikkailtiin, etittiin kivoja vaatteita ja kiharrettiin hiuksia ja heti kun oltiin valmiit, niin laitettiin shisha palamaan ja korkattiin ilta homemade sangrialla. Vaikka ite sanonkin, niin musta se sangria onnistu aika hyvin. Eilen ei tullu otettuu yhtään sidukkaa ja siinä varmaan suurin syy, et nyt on oikeesti hyvä olo eikä darrasta oo tietookaan. Mun ilta koostu pelkästään viinistä ja maitopohjasista drinkeistä. Tykkään!


















Pikkuhiljaa kuuden jälkeen porukkaa alko valuu paikalle. Aloteltiin täällä muutama tunti ja päätettiin lähtee jatkoille Baarikärpäseen, koska aina kun mä oon lähteny Tallinnaan niin ollaan vietetty mun läksiäisii siellä, joten mentiin vanhalla perinteellä homecoming kemujenkin osalta. Tällä kertaa mentiin Kärpäseen vasta häppäreiden jälkeen ja taas sain järkyttyy siitä, et miten kalliita noi baarien sisäänpääsyt on. Se että sinne pääsee ees sisälle maksaa narikan kans kympin, joka on mun mielestä vähän liikaa. Seuraava järkytys tuli kun ostin yhen Villevallattoman 6,70 eurolla. Hyi kamala. Tolla hintatasolla ei hirveesti tee mieli juoda, ostin sen kaks juomaa ja that's it. Kauheeta oikeesti ajatella miten paljon joskus viime vuoden puolella oon käyttäny rahaa baareissa...onneks nyt on enemmän järkee päässä.


























BK:ssa oli taas ihan ok perus meno. Jotenkin en saa siihen paikkaan enää sitä samaa fiilistä, kun sillon ku olin just täyttäny 18 ja kävin siellä tosi useesti. Kyllä varmasti tuun vielä käymään siellä myöhemminkin, koska oikeesti se on ihan sama mikä baari jos on hyvä porukka kasassa. Nyt tosiaan nää mun bile weekendit saa jäädä hetkeks, koska tuun tekee tosi paljon viikonloppusin töitä. Oli kuitenkin kiva käydä eilen vähän ulkoilemassa, koska oli hauskaa, mut nyt ei tarvii taas hetkeen mennä.

Eilen tuli tanssittuu semi paljon ja meistä otettiin kuva siellä tanssilattialla. Kauhulla ootan sitä hetkee kun se julkastaan facebookissa. Voi olla, et tää lärvi ei ollu ehkä niin fresh kunnossa. Hahaha.
















Sellanen ilta siis tällä kertaa, kiitti kaikille jotka oli messissä. Baarista lähtiessä onnistuin kadottaa mun narikkalipun, mut onneks sain mun takin anyway. Matkalla dösään tuli toinen pikku accident, kompastuin korkkareilla ja nyt on polvessa kiva rupi. Mut hakunamatata ja hälläväliä, koska oli silti hauskaa.

Nyt voisin harkita imuriin tarttumista ja siivota tän kämpän lattiat vielä ennen kun porukat tulee takasin möksältä. Huomenna starttaa uus viikko, joka sisältää peräti 6 työvuoroo ja lauantaina vielä tupla, eli aamusta satamaan illalla Heseen. Toivottavasti tää alkava kurkkurutto lähtis pois ja kipu hellittäis, niin pääsisin takas myös treenien pariin.

Hyvät sunnuntait kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti